Jag har fått sommarjobb på Kolmårdens djurpark som attraktionsvärd.

Så i lördags och söndags så var jag där på introduktionsdagar. Så jag fick gå upp tidigt dom dagarna för ovanlighetens skull :P Gick upp kl 7 :O
Men jag hade skoj så det var det värt :)

Som attraktionsvärd så kommer jag då att jobba fört och främst på Marine world. Det innebär att stå på de två åkatraktionerna Delfinexpressen och sjörövarskeppet. Förutom det så kommer jag att stå i Chokladhjulet och vara rastavlösare på Linbanan som tillhör Safari-avdelningen.

De här två dagarna så fick vi då lära oss att köra allt och vi fick även åka Linbanan och Delfinexpressen.
Delfinexpresen är ju då en barn attraktion men den va jäkligt skoj ändå kan jag lova :P

Så på lördag så drar jobbet igång och jag kommer att jobba där till September.
Så är ni inne o leker på Kolmårdens djurpark så måste ni ju iaf komma o hälsa o åka lite roligt :P





Det kmr även en ny delfin bebis snart :)

Kommentera

Publiceras ej