Idag på jobbet fick jag en ny kompis, han hette Arvid o va 4 år :)
Hans mamma o bror åkte skeppet ett par gånger i rad så jag o Arvid satt o titta på o pratade :P

Stog ett tag på Delfinexpressen oxå.
Då kom det en man o lämnade en gråtande unge t mig o sa att ungen tappat bort sin mamma så jag skulle ta hand om honom. Jahopp!
Tröstade honom lite o han fick stå brevid mig när jag körde medans kollegan skulle ringa runt lite för att se om han va saknad. Men innan hon hann ringa någon så kom det en mamma nedspringande o ropade på honom.
Så slutet gott o allting gott :)

Men när man jobbar så mycket som man gör så måste man ju få ha lite ledigt i parken o leka lite oxå :P
Igår hade vi studiebesök på morgonen på safari. Sen gick vi o roade oss i parken resten av dagen.
Men d skriver ja mer om i nästa inlägg då ja lagt in alla bilder från mobilen oxå :)

Bjuder här på en skitfin bild iaf :D




Vi vaaaaaaaaan!!!!!

Kommentera

Publiceras ej