Jobbade på Coop Forum i Norrköping idag.
Det var jätte kul faktiskt då det jobbade två tjejer till där i min ålder så man hade ju lixom nån att prata me hela tiden när d inte va kunder där.
Jag hade rullande demo idag. Så jag gick runt med en kundvagn i butiken som jag gjort ett litet fint bord i o dukat upp med Tropicana juice. Väldigt trevligt o alla var jätte glada.
Jobbade 10.00 - 19.30.
Så när jag äntligen åkte hem igen o d skulle bli så skönt att få äta lite o kasta mig i soffan så ser jag..
EN IDIOT SOM PARKERAT SIN BILJÄVEL PÅ MIN PARKERINGSPLATS!
Först tänkte jag ju lixom att Timmie kanske hade nån här, men jag kände inte igen bilen. O när jag kom upp så var d ju självklart ingen här.
Jag har kollat i bilen o vet nu att bilen tillhör han som har parkeringen brevid mig. D ligger en lapp i hans ruta där d står P-plats 4.
Jag har P-plats 5! 5! ska d va så svårt att inse att han inte står på sin plats då lr?!
Jag vet att han har flera bilar, d har jag sett förr. Men han har även sett mig parkera på 5:an. Så han vet ju att platsen e upptagen!
Så han har asså en bil utan lapp på sin parkering, plats 4. O en bil med lapp på min parkering, plats 5.
Tror han verkligen att han bara kan ta någon annans parkering?! Är han så jävla trög i huvet?!
Så nu sitter d en arg lapp på hans ruta iaf..
O ja har suttit i telefonen ett jävla tag nu!
Först till Easypark som d står där nere som ska va bolaget för parkeringen. D nummret var avstängt!
Då gick jag in på deras hemsida o hittade ett nr t kundtjänst ist o ringde dit. Då sa tjejen som svara att d nummret va bara till för när man skulle betala en parkering o att d inte fanns något annat nummer t dom. Så hon viste ingenting!
Då ringde jag till Q-park. Men d här va inte deras område så dom kunde inget göra!
Då ringde jag polisen ist. Men dom kunde inget göra o hittade inget nummer till någon så han kunde bara beklaga det hela.
Då blev det att ringa till journummret för fastigheten ist. D hjälpte ju inte heller eftersom dom bara hade telefonsvarare. (jävla bra journummer).
Då testade jag Europark. Dom hade inte heller det här området!
Då googlade vi på bilregnummret o fick tillslut fram ett nummer till Flen. Det hjälpte ju inte heller då för där svarar ingen!
Då ringde jag hyresvärden för att se om han pratat in något nummer på telesvararen..
Men då svarade han o lät svintrött o asförbannad! Oooops!
Det var jag inte beredd på..
Men jag berättade allt iaf o han tyckte då iaf att jag skulle parkera bakom bilen så inte han kommer ut när han ska iväg imorrn.
Så d ska jag faan göra!
Jag ska parkera bakom idioten o skriva mitt nr i rutan så får han ringa mig när han ska iväg imorrn. O ja hoppas han har nått viktigt möte han måste på så han kmr försent! För jag kmr ju inte ha bråttom att flytta på mig, den saken e ju säker! Men faan va jag ska skälla ut han!




Varning!

Kommentera

Publiceras ej