Igår så åkte Timmie iväg med några från hans familj till Messlingen (lr nått sånt).
Jag kunde inte följa med eftersom jag ska ha påskmiddag hos pappa imorrn och hos mamma på söndag.
Så jag är ensam hemma fram tills på söndag kväll nångång.
Lr aa, inte helt ensam. Har ju Maximiliam o Pyret här :) Men d e lite tystare än vanligt här hemma eftersom dom inte e lika pratglada som Timmie. O när jag pratar med dom så får ja inte så jätte bra svar heller :/
 
Jag har åkt på o blivit sjuk oxå! :(
Började känna att jag hade ont i halsen i onsdags o hade lite feber på dagen.
Så jag ringde till jobbet o hoppades på att dom kunde fixa nån annan som kunde jobba ist för mig på torsdagen. Dom hittade en ersättare tillslut! Vilket var väldigt bra för ja kom knappt ur sängen dagen efter.
Men igår på dagen kände jag mig iaf lite bättre, var sådär väldigt uttråkad som jag blir när jag e sjuk. Så jag fixade lite här hemma o åt typ hela tiden för ja inte hade nått att göra.
Idag när jag vaknade så insåg jag att jag sovit i typ 11 timmar, vilket är väldigt ovanligt för mig nu för tiden. Så var ganska utvilad o så när jag gick upp men efter nån timme så började jag må skit o blev jätte trött. Så har i stort sett bara sovit på soffan hela dagen o inte haft nån matlust alls!
Men ja o Johanna åkte iaf en liten sväng o handlade lite godis, ja va så chokladsugen! Kände att det var bra att komma ut o få lite luft iaf också.
Så när jag kom hem så orkade jag iaf, efter en alvedon, steka lite pannkakor. Dom blev inte så jätte bra, d blir aldrig mina pannkakor! Förstår inte vad jag gör för fel! :(
Så jag har iaf fått i mig lite att äta idag. Sen har jag mest druckit en jäkla massa vatten o dricker nu te o påskmust.
Började mumsa på mitt goda godis jag köpte oxå, typ bara choklad! :D
Men efter bara några bitar så mådde jag jätte illa o kände att jag var tvungen att kräkas, så nu blir d inget mer godis ikväll! Jag som var så sugen! :/
 
 
Så nu sitter jag mest o har tråkigt o tycker synd om mig själv som ligger ensam o e sjuk! :(
Inget kul att va ensam när man e sjuk tycker ja. Timmie brukar ju annars ta hand om mig men nu får ja ta hand om mig själv o d e ju inte lika kul! :(
Hoppas iaf att jag mår bättre imorrn o söndag så jag får i mig lite påskmat! :)
 
 
Glad Påsk!

1 kommentarer

Johanna

29 Mar 2013 23:16

Naaaw stackars lillasyster :(
Tur att du har Max att prata med iaf, han svarar väl lite :P Krya nu på dig ordentligt och så ses vi imorgon! KRAM!

Kommentera

Publiceras ej