Igår så var jag på intervju på Mauritz bergs slott.
Det gick bra så han ville att jag skulle komma in o provjobba redan idag.
Tjänsten e som frukostvärdinna men man jobbar lite på städ o sånt oxå.
Så idag så har jag jobbat en dag på städ eftersom dom inte har så många frukostgäster just nu.
Kan säga att jag aldrig någonsin har bäddat så många sängar i hela mitt liv! D ska ju va petnoga på hotell oxå, alla linjer ska vara raka o lakanen sträckta :-P 
Men d va fullt upp hela dagen iaf, jobbade från 9-15.30, så d va kul att alltid ha nått att göra. 
Timmie har ju utbildning nu i två veckor oxå så Melissa fick ju va på dagis idag längre än va hon brukar, hämtade upp henne när jag slutade. Men d hade gått bra där iaf :-) 


Så nu hoppas vi bara på att jag har gjort ett bra första intryck så jag får fortsätta över sommaren. 
Vi skulle höras av på telefonen, han va nämligen inte där när jag slutade så nu väntar jag på samtalet ist :-) 

Kommentera

Publiceras ej