I tisdags när jag vaknade så va ja lite hängig o trött men tänkte inte mer på d. Förutom att mitt vänstra ben krampade en aning.
Under dagen vart d värre o värre o tillslut så krampade d i hela kroppen o huvudet bankade så ja trodde d skulle explodera! 
Ja överlevde fram t Melissas dagis iaf men d va kämpigt att ta sig sista biten hem.
Men väl hemma så hoppade ja o Melissa in i duschen. Hon badade i sin balja o ja duschade. Sen kröp vi ner i sängen o värmde oss för ja frös nått enormt! 
Timmie åkte o jobba o ja o Melissa låg i sängen o såg på film tills vi somnade. 
På onsdagen så mådde ja ännu sämre! 
Ringde o sjukanmälde mig t jobbet o ringde även Melissas dagis o sa att hon fick va hemma me mig ist.
Efter ett tag så märktes d att Melissa oxå va hängig. Så vi sov ett par timmar på soffan.
O såg på film såklart. 
När Timmie vaknade framåt kvällen så mådde inte han heller så bra. Men han skulle ändå till jobbet. Så han tog me sig Melissa in t stan t min mamma ist så jag fick ligga hemma o va dålig själv ist för att d skulle gå ut över Melissa.
O d va skönt för ja va knappt vid medvetande. 
Sen kom Timmie hem igen. Han hade fått sjukskriva sig ändå.
Så igår låg vi båda utslagna här hemma.
Men idag var ja tvungen att ta mig t jobbet, hade massa affärer att besöka. Så ja fick pallra mig upp, ta lite värktabletter o åka t Kisa.
Men ja mår iaf bättre idag, har inte ont i kroppen längre utan nu är ja bara utmattad, trött, hostig o snorig. 
Timmie e fortfarande dålig o ligger o sover.
Melissa verkar bättre nu. Så d va nog bra att hon inte va hemma så hon kanske blivit ännu sämre. 
Men den här helgen blir att kurera oss o bara ta d lugnt! 
Väldigt gnälligt inlägg ja vet! 
Jäkla skit influensa! 
💜 

Kommentera

Publiceras ej