Blev lite bullbak igår här oxå.
Melissa fick göra helt egna bullar o hon blev så stolt över dom. Så imorgon ska hon få bjuda sin lilla bff Stella när vi åker in o leker 😃


Dom närmast på bilden har jag gjort dock 😛 
Gick även över me en påse bullar till hyresvärden så han fick lite att fika med.
Resten ska Timmies mormor få.
Men hade inte mer mjöl hemma så får köpa t imorrn så jag kan baka lite mer sen 😃


Den här älgen stod på våran lilla väg här o glodde på mig när ja lämnat Melissa på dagis imorse.
Han blev dock lite rädd för mig när jag stannade bilen för att ta kort på honom så han sprang iväg. Men fick en bild iaf. Hade velat haft en bättre närbild dock.
Folk skriver ju hela tiden här på Vikbolandet på fb att dom ser älgar flera ggr om dagen, men d här e första älgen ja sett sen ja flyttade ut hit t Korpetorp. Så d va lite kul 😃

Imorgon ska vi som sagt in t stan så Melissa får leka lite me sin kompis. 
Vi hoppas på fint väder för då ska vi gå t tunnelparken o leka.
Se om tunneln fortfarande känns lika stor att åka i som när ja var liten. 
😂
På lördag så tar mamma med sig mig o systrarna på SPA igen.
Ser ja verkligen fram emot!
😀
Men nu ska ja krama om den här lilla damen som ligger brevid mig o snarkar så sött.
Ja hon får sova i min säng när Timmie jobbar natt, blir så ensamt annars 😛
Natti på er!
💜

Kommentera

Publiceras ej