Ja nu e d nedräkning på riktigt!

Action Run e på lördag!
Asså om 3 dagar!!!
😯
Ska bli skitkul faktiskt!
Längtar!
😃
Träningen o kosten har ju gått lite upp o ner kan man ju säga.
Ja gick ju ner ganska mycket i vikt innan Bråvalla men d gick ja ju upp igen direkt efter Bråvalla..
Så tbax t rutan ett lixom.
Efter d har ja pendlat nått kilo ner o upp hela tiden.
Har gått ner nästan 3 kilo igen iaf. Alltid nått.
Har inte haft så mycket motivation t gymmet nu under sommarmånaderna när passen hade uppehåll. O kosten va inte den bästa.
Men nu e passen tbax o d känns kul att träna dom igen!
Förra veckan o den här veckan än så länge har varit bra. Har tränat o nästan hårdbantat 😆
Måndags blev d Skivstång/Tabatha.
Tisdags blev d Step.
Idag onsdag blev d TapOut.
Men nu ska ja inte träna mer innan lördag, vill inte ha träningsvärk när d e dags!

Bilden till vänster e tagen i maj o bilden till höger e nu.
Tycker inte d e så jätte stor skillnad men ja känner att d går lättare nu med träning, både stryka o kondis jag blivit bättre. Så d går framåt iaf!
Nådde ju inte målet viktmässigt som ja satte upp tills nu men ja laddar om o sätter nya mål!
Ska iaf ha gått ner till mitt mål tills nyår!
Då har jag haft ett år på mig från att jag började träna. Så inga undanflykter lixom!
Nu kör vi!

Kommentera

Publiceras ej