Måndagen innan påsk så började jag min nya utmaning 😆
Det är så att jag nu är med i Team Ironsport.
Jag har en PT som har gjort ett kostschema och träningsschema t mig.
Så äter nu väldigt strikt. Väger all mat jag äter o gör matlådor för veckan.
D här kommer verkligen bli en jätte stor utmaning för mig. O d e därför ja gör d här, ja vill se hur långt ja kan puscha mig själv o min kropp.
Team Ironsport är ju då väldigt stora inom body fitness o bikini fitness.
Så målet me d här e ju att möjligen i december kunna ställa upp i en tävling i bikini fitness.
För min del e ju d så långt borta o finns inte ens på min karta då jag absolut inte har den kroppen som krävs. MEN ja kmr göra allt för att försöka få den kroppen.
Skulle ja ens få en kropp värdig att ställa upp i en tävling så har ja verkligen uppnått mitt mål! D handlar lixom inte att ja ska vinna nån tävling för så långt satsar ja inte. Utan för mig att bara kunna ändra min kropp så enormt som faktiskt kmr krävas nu, skulle va en vinst för mig.

I mitt kostschema så har ja en dag som jag får äta vad jag vill. Men nu när d varit påsk o ja åt som ja ville i 2 dagar så känner ja att ja ska inte unna mig nått förens vi ska på SPA. För veckan efter vi varit där så ska ja till Västerås för att träffa min PT o väga mig o troligen få nytt kost o träningsschema.
D här ska bli kul! Alltid kul me nya utmaningar! O jäkligt kul att se om ja klarar d!
Så nu hoppas ja att ni kmr stötta o puscha mig!
teamironsport, utmaning,

Kommentera

Publiceras ej