I år så hade vi vår halloween fest hemma hos Jenny.
Jag karvade pumpor medans Jenny o Johanna spökade ut lägenheten.
 
Chrille kom sen o hämtade upp mig så åkte vi o köpte pizzor till alla. Då va ni redan utklädda så folk tittade på oss lite konstigt i restaurangen när vi väntade på maten 😆
När vi kom tbax t lägenheten igen så hade nästan allt folk dykt upp.
Så vi åt pizza tillsammans med en extra toppning på som bestog av spindelnät som vi hade dekorerat bordet med 🤣
Vi dukade bort kartongerna o tog fram snackset ist 🤤
Dom sista kom o vi blev då iaf 11 pers tror ja som va så fina alla!
Jag var pirat i år igen. Måste hitta på nått annat t nästa år 😋
Jag fångade mig en varulv oxå o ja tänker behålla honom 😘

Jenny hade ordnat ett svårt skräck quiz som Ange vann. Roligt men extremt svårt 😋
Sen blev d lite spelande där vi fick visa vpra talanger i att rita 😂
Annars mest prat o mingel.
En trevlig kväll!

Tack alla som kom!
halloween, halloweenfest,

Kommentera

Publiceras ej