Igår hade jag invägning igen!
Den här gången fick ja sällskap i bilen av Johanna o Stina. Väldigt trevligt att slippa åka t Västerås o hem helt själv.
Så vi kom dit kl 11 o min invägning tog typ 5 minuter 😆
D här e 3e veckan nu som ja inte tränar på pga att ja varit sjuk. Nu känner ja ju mig piggare men hostan vägrar släppa! Börjar hosta så fort kroppen anstränger sig lite o givetvis på morgonen, natten o kvällarna.
Plus att ja nu har praktik o där unnat mig att äta lunch 3 dagar förra veckan. Pasta o massa gott!
Så ingen träning o alldeles för onyttig mat innan min invägning - ingen bra kombo!!!

Så ja har känt mig väldigt uppblåst o vågen har ju inte direkt gått neråt men inte heller uppåt.
Trots detta så blev d en bra invägning!
Vikten visade exakt samma som sist men ja har tappat 1,35 kilo rent fett som ja bytt ut mot 1,35 kilo muskler!😃
Så nu ligger ja på under 10 kilo fett på kroppen!💪
Även tappat cm lite här o var på kroppen oxå.
Ja sa ju t min coach att ja inte tränat o så för att ja varit sjuk. O han sa att det syntes på min kropp att ja va svullen. Så han såg att ja hade mycket vätska i kroppen som kommer släppa sen när ja blir frisk. Så d kan va d som väger lite extra nu oxå så egentligen kanske vikten har fått neråt men d återstår o se när ja e helt frisk.
Men coachen va jätte nöjd me allt!
Bara fortsätta i samma tempo!
😎
Eftersom ja va lite hostig så ville inte coachen att ja stannade längre än nödvändigt så som sagt efter 5 minuter så va ja klar. Min coach ska nämligen upp o tävla nu på fredag, hans comeback efter 8 år, så han ville gärna inte bli smittad.
Fullt förståeligt! Så ja önskade honom lycka till o gick 😋
Så då blev d att fira med lite god lunch på spicy hot innan vi gav oss hemåt igen.
Vi kom hem precis lagom för att ja skulle kunna lämna av Johanna o Stina o sen åka o parkera bilen o gå t praktiken.
Tack Johanna o Stina för sällskapet!
invägning, lunch, roadtrip,

1 kommentarer

Johanna

28 Sep 2018 01:58

Tack själv. 💕 Skönt att komma iväg lite. Blev dock lite för lång resa för Stina. Hon har varit jättetrött o blir ledsen av att sitta i bilstolen igen.. 😕
Nästa gång vi åker långt får vi stanna längre så det inte blir så mycket bilåkande tätt inpå 😉

Svar: Ja d förstår ja men d e ändå bra för henne att vänja sig oxå 😊
isakssonjossan.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej