Har jobbat ganska mycket nu. E jag inte i skolan så e ja på jobbet lixom 😋 skippade t.o.m en vecka i skolan för att ja behövdes på jobbet. Tog igen den kökslektionen förra veckan som jag missade då.

Tycker huset e så mysigt!😍
D här e lite av vad jag gjort hittils när jag jobbat i köket:

Kul att jobba i köket. Man jobbar ju själv o ibland e d full rulle! En dag hade jag 114 matgäster. Då va d bara att köra på. Riktigt kul!
Andra dagar jobbar jag i servisen. Då ingår bakning. Så ja får baka betydligt större mängder än ja e van vid. Väldigt kul d me. Ja har även bakat glutenfritt som dom inte haft innan.

Trivs bra på jobbet. Ska bli väldigt tråkigt att sluta där faktiskt.
Chefen säger att jag e jätte duktig o vill att ja ska stanna, så d känns lite extra tråkigt att ja ändå valt att ta ett annat jobb istället.
Men nya utmaningar ger nya erfarenheter o möjligheter!

jobb, villaflora,

Kommentera

Publiceras ej