Igår sprang jag, Chrille o Jenny årets första lopp!
Arena Run i Stockholm.
Ett 5 km inomhus lopp i Friends Arena med 24 hinder. Alla hinder var inne i mitten av arenan o vi sprang ut o in i garaget, trapphus o på läktarna.
Chrille som har lite mer kondis än mig o Jenny sprang på i förväg så han klarade loppet på 39 minuter. Jag o Jenny gick i mål på 47 minuter.
Jag e jätte nöjd med vår tid. D e bästa tiden vi har haft på ett lopp 😊
Själva hinderbanan va inte svår, ingen styrka. Alla hinder var att man skulle hoppa upp på saker eller över-under hinder o sånt.
Så d här var mest kondis som gällde.
Ja e förvånad över mig själv faktiskt att d gick så bra som d gjorde ändå eftersom ja inte tränat kondition på så länge.
Ett kul lopp ändå med mycket musik överallt. Extra kul va d ju att d va ett lopp man inte sprungit innan, d tycker ja e roligast när man inte vet vad som väntar helt enkelt.
En väldigt bra dag med en fin medalj till samlingen!😊


Innan loppet så åt vi mat inne på Mall of skandinavia. Lasagne med vitlöksbröd. D höll man sig mätt på resten av dagen konstigt nog 😅
Efter loppet blev d därför bara en fika på vägen hem. Ja tog en supergod choklad milkshake!
Så ja måste ju lägga ut bilder på allt det oxå!😜



Tack Jenny o Chrille för ett roligt lopp!
arenarun, arenarun2019,

1 kommentarer

Jenny

11 Feb 2019 15:37

Tack detsamma! Säg till om du vill springa nåt mera ;)

Kommentera

Publiceras ej