I fredags fyllde jag 29 år!
Hipp hipp hurra för mig!
Blev inget firande för mig då eller i helgen eftersom jag var iväg på ett annat kalas o så jobbade jag hela helgen oxå.
Men Chrille kom iaf över en sväng på fredag kvällen o gav mig en present. 

Det här e något som ja har pratat om väldigt länge att ja vill testa på så ja blev så jäkla glad över denna present!!!😁😍
Vi ska åka till en restaurang i Stockholm o äta en 3rätters middag i totalt mörker. Vi kommer inte att få veta menyn i förväg så vi kmr inte ha en blekaste aning om vad vi äter. Det finns alltså inga fönster eller lampor. Så här gäller det att prata med varandra eftersom vi inte ser nått 😋
Servitörerna som jobbar där är blinda. Och dom går runt o sjunger oxå. Man får en egen servitör vid sitt bord så vill man honom något får man ropa hans namn. O ska man t.e.x gå på toaletten så får servitören leda en dit. 
Det finns ljus inne på toaletten😝 o även i köket, kocken e inte blind!😜
Hela middagen ska ta 3 timmar. D tar tydligen 1 timma innan kroppen hunnit anpassa sig helt efter mörkret o d e inte förens då alla andra sinnen skärps.
Så d blir att testa på hur det är att va blind för en kväll helt enkelt kan man säga.
Ja e så taggad för denna upplevelse!
Tack snälla Chrille för bästa presenten! Du vet verkligen hur man får mig lycklig!
❤💕❤
firande, jagfyllerår, present,

Kommentera

Publiceras ej