Det här året sprang jag, Chrille o Oskar Run for your lives i Örebro. Förra året sprang vi tillsammans i High Chapparall. För mig e d 3e året i rad nu som jag springer det loppet o tycker d e skit kul så d kmr jag lätt fortsätta med!

I Örebro har arrangörerna verkligen gått all in o spärrat av gator o köpcentrum o parkeringsgarage o allt som man springer igenom. 5,5 km var sträckan o jäklar va mycket zombies d var överallt!
Hur många som helst på alla möjliga ställen!
Så jäkla märkt var d oxå! Vist ibland fanns d ju gatubelysning men ibland va d riktigt mörkt. Ett ställe var man tvungen att krypa igenom under en lång presenning typ. Kolsvart så man inte ens såg sin egen hand framför sig så d va bara att försöka krypa rakt fram. Men d va massa saker på marken som man fick krypa över oxå o givetvis där under låg d ju zombies oxå!!!
Vi alla blev av med 2 av 3 band ganska direkt. Med kanske 1 km kvar så blev jag o Oskar av med våra sista band/liv. Så jäkla irriterande men där fick ja verkligen skylla mig själv!
Ja o Oskar hade precis sprungit in i varandra lite när vi försökte va oss förbi massa zombies. Så precis efter d så gick vi lite snabbt bara brevid varamdra o typ kollade så den andra va okey o då från ingenstans så hörde jag någon som andades högt lite äckligt mellan oss o ryckte mitt band!
Då hade asså den jäkeln smugit upp bakom oss o kunde hur enkelt som helst plocka mitt sista liv. Där får man verkligen skylla sig själv!😂
Örebro levererade verkligen! Det var så jäkla kul o läskigt! Helt underbart!👻

Tack för en jäkligt rolig kväll grabbar! Även kul att Palm hängde på o kollade på oss o alla andra som sprang. Han tyckte d va väldigt kul att se när folk blev halvt ihjälskrämda!😅
runforyourlives,

Kommentera

Publiceras ej