Den här veckan har d blivit jobb både på Häktet och Villa Flora. Mitt heltidsvikariat på häktet är slut efter sommaren så nu är jag timanställd vikarie där vid behov. Så det blev jobb där onsdag-fredag.
Måndag o tisdag jobbade jag därför på Villa Flora. Hoppar in där nu några dagar ibland innan de stänger för säsongen. Så där jobbade jag även igår, lördag. Vardagarna e väldigt lugna där nu men helgerna är fortfarande lite mer folk. Så igår fick jag känna på lite stress igen. Jag har inte direkt haft det så stressigt på Häktet i sommar så man va lite ovan att jobba i ett öppet kök med mat på beställning igen. Men d va kul!
Efter jobbet igår åkte ja o hämtade Melissa som sovit hos mamma o sen varit på kalas igår. Vi åkte hem o började med lite mat o Chrille kom över oxå så hade vi myskväll. 

D blev lite plockmat. Melissa ville ha vårrullar o ja ville ha ost o kex. O så hade Chrille med sig hamburgare o lite mer ost. Så d blev en riktig lyxmiddag med lite tecknad film.
Mysigt!
myskväll,

Kommentera

Publiceras ej