Jag har lärt mig ett nytt kort spel nu. Det heter Skip-bo o är från skaparna av uno :) Askul!
Vi har spelat det nästan varje kväll här i Luleå nu, vi har spelat skitgubbe oxå för den delen. Men jag har förlorat varje gång! På båda spelen! :(
Idag när vi körde skip-bo första omgången så var det riktigt svettigt men väldigt kul :P Det stod mellan Bella o David, Bella vann. Sen körde vi en gång till o den gången var segare o tråkigare. Emellanåt fick vi våra skrattatacker men annars var det allmänt segt o vi vänta mest på att omgången skulle ta slut. Det stod mellan Bella o David igen o tillslut så får David ut alla sina kort förutom ett, o det kortet han har kvar kan han lägga ut nästa gång det blev hans tur så han hade vinsten framför sig. Han kom med kommentarer som: Det här är ju för lätt, det är ju som att skjuta straffar på en målvakt i rullstol.
Turen går vidare o Kjell lägger de korten han kan o sen blir det Bella, men hon kunde inte få ut alla sina kort så alla tror att David kommer vinna o han blir allt mer kaxig. Men då blir det min tur! Jag har många kort kvar o ingen trodde att jag skulle fixa det. Men va gör jag inte då?! Joo jag får ut ALLA mina kort o vinner spelet!
Fan vad bra jag är!!! Känn dig ägd!!!
Ett bättre avslut på en annars dåligt dag, nu kan jag sova gott inatt :)

In Your face!

3 kommentarer

syster

25 Oct 2010 21:29

Hahahahaha bra! :D Du måste lära mig det där. Jag är nyfiken! :D

syster

25 Oct 2010 21:30

Hahahahaha bra! :D Du måste lära mig det där. Jag är nyfiken! :D

syster

25 Oct 2010 21:31

Hahahahaha bra! :D Du måste lära mig det där. Jag är nyfiken! :D

Kommentera

Publiceras ej