Yepp d stämmer.. jag var modell! :P

Jenny hade blivit erbjuden att vara modell för en dag o ta med sig några kompisar. Så det blev jag, Jenny o Cicci som åkte iväg till Stockholm o snyggade till oss :P
Vi kom fram till Stockholm o letade upp ett parkeringshus i närheten av dit vi skulle. Sen käkade vi Subway o gav oss iväg t The Studio.
Där fick vi slå oss ner o vänta på våra stylister. Jag fick en engelsk-talande snubbe som sminkade mig. Han hade ena handen i fickan hela tiden och jag kände mig som en målarduk som han bara smeta på massa skit hit o dit. Men det blev jätte snyggt! :D
Sen fixades håret o så fick vi gå in i ett annat rum där bilderna skulle tas. Vi fick själva ha med oss 3 ombyten var o byta om i ett litet hörn medans vi turades om att fotas.
Vi fick posa i olika ställningar på trappor, mot väggar, i hål m.m. Det var skit kul! Så skoj har ja inte haft på länge! Det är absolut något vi måste göra om!
Vi fick köpa bilderna efteråt o det var jätte svårt att välja vilka man skulle ha. Det fanns ju så många som var fina. Jag kan helt ärligt utan att skämmas säga: Fan var snygg jag var! :D

             
Tack tjejer för en rolig dag! :)

 


Damn! :)

Kommentera

Publiceras ej