Idag har jag namnsdag! :)
Lr rättare sagt Josefina har namnsdag men jag brukar fira mig själv då ändå eftersom Josefine inte finns med i almanackan. Det gör inte heller mitt mellan namn som är Isabelle, så eftersom jag annars aldrig skulle ha namnsdag så firar jag på dagarna med Josefina och Isabella.

Så idag har vart en toppendag!
Startade dagen med att dra mig i sängen till 11. Sen gick ja upp o la mig under en filt i soffan istället till klockan var typ 12. Då plattade jag håret, åt brunch o gjorde mig iordning.
Sen blev det film med en kompis och då ringde även min mobil..
Fick sommarjobb på Kolmården!
Så från April till September så ska jag joba som värd vid en attraktion på Kolmårdens djurpark :)
Det ska faktiskt bli jätte spännande då det är nått nytt som jag inte testat på förut, så det ser jag fram emot.

Senare på dagen så kom sötnos hem o ropade ut mig i hallen.
Fick då tre röda rosor! :D
Dom var jätte fina o luktade jätte gott!
Hade jag inte förväntat mig, men glad blev jag!

Så med andra ord..
Jag har haft en toppen namnsdag!
<3 <3 <3



Tack sötnos!

1 kommentarer

Jenny syster

20 Mar 2012 13:44

Grattis till jobbet!!!!!! Du passar nog perfekt för det jobbet tror jag, fast vi inte vet vad du ska pyssla med än :). O så kan du ju kanske fixa gratis biljetter till dina systrar till parken ;) hihi

Kommentera

Publiceras ej