I veckan så var jag och systrarna på kyrkogården och tände lite ljus.
Först tände vi ett på minneslunden för vår faster Irene <3


Sen tände vi ett ljus hos vår kära farmor <3

När jag kom hem den kvällen så tände jag även ett ljus här hemma för
min bästa väns mamma som gick bort för två veckor sedan <3

Oavsett om vi var släkt lr inte så har ni alla betytt så mycket för mig!
Irene, du fick alltid mig och hela släkten att skratta o skoja, vi hade alltid roligt när du var med!
Farmor, du har alltid funnits där. Den jag alltid gick till efter skolan och spelade kort med lr bara pratade med. Sen blev du även min granne som jag såg ifrån mitt fönster och kunde vinka till när du tittade ut..
Laila, du fick mig alltid att känna mig välkommen hem till eran familj. Midsommar, nyår och så många andra roliga minnen jag har med Ange o er familj. Ni var ett tag mitt andra hem kändes det som!
Det är fortfarande svårt att förstå att ni inte finns kvar..

R.I.P.
Ni är saknade!
<3

1 kommentarer

Angelica

05 Nov 2012 22:18

<3<3

Kommentera

Publiceras ej