I fredags hade vi kräftskiva ute i pryssgården! :D
Vi var jag, Timmie, Jenny, Johanna, Ange o Kim.
Det var jätte trevligt o hur gott som helst med kräftor! :D
O va ja svullade oxå! Massa kräftror, massa räkor o lite vitlöksbröd såklart!
Vi grillade marshmallows och spelade kort o kina chack oxå.
Tack alla för en awsome kväll! :D


I lördags så sjöng jag o Jenny singstar hemma hos henne! :D
Som vanligt så var det jääääätte fiiint!
Men d märktes att vi inte hade sjungit på ett tag när rösten sprack efter typ andra låten :P
Så singstar måste vi köra oftare!

I Söndags så var vi ute hos pappa o grillade :)
Jätte gott med årets sista grillat som jag förmodar att d blev.
Vi spelade även där kort o ja måste påpeka att min farbror e sääämst på kort! Speciellt plump! :P

I måndags så åkte jag o Timmie till badhuset!
D va jätte skönt att få simma omkring lite.
D va inte heller någon där när vi kom så vi fick ju hela stället för oss själva :P
<3

I tisdags så åkte jag iväg till Stockholm för att gå på en utbildning hos ett företag som jag ska jobba för v.39-42. Det är en butiksturné som jag ska åka runt på o dema massa olika produkter :)
D va väldigt mycket information under dagen men ändå väldigt kul!
Ett plus va ju att vi fick hem lite av d vi ska dema så vi kunde provsmaka ;)



Mums Mums!

1 kommentarer

syster

12 Sep 2012 15:08

Bjud då! :D

Kommentera

Publiceras ej