Idag va ja, Melissa o Jenny på stan.
Vi letade efter klänningar mest, ja va även på jakt efter en byxdress.
Ja har ju rensat ur min garderob hemma eftersom ja e så himla trött på mina kläder. Så nu vill ja hitta nått nytt, nått som inte e så jag.
D e alltid kul att förnya sig tycker ja! :-)
Så Jenny hjälpte mig att hitta en klänning som va väldigt mönstrad. Jag brukar ju nästan aldrig ha klänning lixom så den ja köpte va helt ny stil för mig.
Sen hitta vi en byxdress oxå t mig som kändes jätte märklig att ha på sig. Jätte skön asså men den va blommig!
Helt sjukt, ja vet!
Så nu e ja en helt ny människa när ja har på mig nått av dom plaggen :-P



Vi käkade lunch på stan oxå. Ja o Melissa delade på en lasagne.
På vägen hem stannade vi o åt glass oxå, då sov Melissa så ja fick behålla den för mig själv :-P
Gjorde dagens goda gärning idag oxå!
Hjälpte en liten fågelunge att inte springa ut på gatan!
Så han hittade sina 6 syskon ist o ja hoppas att dom allihopa hittade nån bra plats att bo på sen! :-)

1 kommentarer

Jenny

30 May 2014 16:32

Hoppas inte de bosatte sig i garaget bara!!!

Kommentera

Publiceras ej