Nu har jag jobbat i en vecka som säljare för Innocent.
Det har väll gått bra på så sett att ja har fått träffa alla ansvariga i butikerna. Men nackdelen e ju att den vanliga säljaren precis varit i alla dessa butiker så varorna finns redan på hyllorna, så dom vill ju inte lägga någon order ifrån mig. Så det jag gör är att pynta lite snyggt i hyllorna då ist.
Kör mest bil känns d som. Idag har jag åkt 35 mil, dom andra dagarna har det blivit ca 25 mil om dagen.
Men men, jag får ju betalt för att åka omkring.
Nästa vecka börjar ja dock att besöka butiker som vanligtvis inte får besök av säljare. Så där borde jag förhoppningsvis kunna få in några ordrar :)
 
 
Så ser ni nån hylla i butikerna som ser ut ungefär såhär så har troligen jag varit där.
Det e dom på översta hyllan som jag framför allt marknadsför nu.
Supersmootie.
Väldigt goda faktiskt.
Dom har olika syften:
Den röda - Energise - En källa till vitamin B1, B2, B3, B6 o C-vitamin, som hjälper din kropps normala energimetabolism och motverkar trötthet och utmattning.
Den gröna - Antioxidant - Innehåller C-vitamin, E-vitamin och selen som alla bidrar till att skydda dina celler från att rosta om du utsätter dig för ex. stress och alkohol.
Den gula - Defence - C-vitamin och D-vitamin som finns i denna smoothie hjälper ditt imunsystem att fungera normalt.
Så nu vet ni d oxå :P
 

Kommentera

Publiceras ej