Herregud vilken träningsvärk ja har idag!

Hon hade en nytt Tabatha pass igår o jävlar va jobbigt d va!
Brukar ju ha mest träningsvärk 2 dagar senare så imorrn kmr ja väll inte kunna gå 😆
Så d va kämpigt idag på Step passet kan ja lova!
Men d e kul, då känner man ju att man gjort nått bra lixom 😀💪

Jag har ju ett tag nu tagit bort kolhydraterna i maten. Unnar mig nån gång ibland sådär.

Men har tyckt d varit tråkigt att laga mat hemma t mig själv när inte Melissa e hemma.
Så d här väll mest blivit makrill lr nått på kvällen då i väldigt mycket smoothies.
Nu har ja börjat tycka d e kul me maten igen. Lagar ju inte så mycket asså utan d blir ju mest kall mat om ja säger så.
Frukosten e ju som vanligt nu med kvarg o müsli med banan o sen knäckebröd med kokt ägg på.
På jobbet äter ja ibland nått kött o sallad. Men oftast äter jag 2 frukter o en proteinbar lr drickyoughurt.
När ja kmr hem så äter ja nått litet om ja ska iväg o träna direkt. Så kan bli en smoothie lr makrill.
Efter träningen sen äter ja dom ni ser på bilderna. Proteinpannkakor. Tonfisk. Ägg. Grönsaker. Frukter. Kyckling. Keso.
Har blivit lite mycket cola zero på sistone dock 😛
Ja tycker iaf maten e väldigt god o ja känner mig faktiskt mycket piggare nu för tiden.
Så d känns som ja hittat en bra balans på träningen o maten för att ja ska känna mig på topp!

Kommentera

Publiceras ej