Igår, 26e juli fyllde jag år!😀
Hela 28 bast! Vad tiden har sprungit iväg!
Fick fina blommor på jobbet av personalen o även en chokladask. Så söta dom e!
Så igår efter jobbet var vi iväg o firade mig hos mormor o morfar. Ja hade tänkt bjudit på grillade hamburgare men d fick ju bli stekta istället pga eldningsförbudet.
Men d blev gott det med. Hade gjort en rabarberpaj o en krusbärspaj till efterrätt oxå.
Mums!
Ikväll hade jag bjudit in tjejerna på en 3-rätters middag hos mig.

Jätte mysigt men sjukt varmt! Vi fick sitta på balkongen mestadels.
Fick ett spel av Johanna sol ange o jag testade. D blev ett snabbt spel då ingen av oss ville fortsätta för vi höll på o spy! Nasty!
Men sen spelade vi ett normalt spel oxå som jag vann på 😉
Jätte stort tack för presenterna o ikväll!
Jätte trevligt med en middag såhär så d måste vi göra fler ggr!

1 kommentarer

Johanna

28 Jul 2018 05:12

Tack för en trevlig kväll och den goda maten 😋

Kommentera

Publiceras ej