Ja skriver ju inte här så mycket längre så ja skriver lite när ja kmr på att d va länge sen 😆
Men nu har ja ju iaf haft mitt sista betygsamtal i skolan i de 4 sista kurserna.
A i två kurser. B i en kurs o C i en kurs.
Ja e nöjd iaf. Inte så jätte glad över att få ett C men d va en kurs me mycket teori så d får duga lixom. Ja e ju inte så teoretiskt lagd så 😋
Vi pratade om nästa termin oxå. Vi kommer få en helt ny lärare i kök. Jätte tråkigt men den andra läraren kommer va kvar på skolan bara ha en annan klass. Men d betyder ju att den nya inte vet riktigt på vilken nivå vi ligger. Så nu e d upp till mig att ta lite eget ansvar o säga till ifall jag behöver svårare uppgifter i köket så d inte blir för lätt o ja inte utvecklas nått.
Hon sa att eftersom ja ligger just nu på en så hög nivå, så får ja tänka på att utmana mig mer o ta på mig lite mer saker så ja fortsätter att utvecklas ändå o inte bara flyter på som vanligt o blir för obekväm o då slutar utvecklas helt enkelt. 
Så nästa termin så ska ja lägga på iaf en extra kurs till att börja med. Har inte valt vilken än men troligen så blir d en kurs som termin 3 börjar med då så jag kan hänga på i deras lektion dom dagar dom e i köket. Det innebär att i termin 3 så kan ja lägga på lite tillvalskurser eftersom ja redan e klar med vänliga kursen, eller så kan jag helt enkelt jobba dom dagarna istället.
Får se va som händer men så ser planen ut nu iaf.
Jag har ju jobbat nu oxå förra veckan 3 dagar.
En dag tillsammans med kocken o 2 dagar helt själv.
D gick jätte bra o va väldigt kul. Ja gillar ju att jobba själv o har kommit fram till att d e så jag vill jobba för då får ja göra o styra precis som jag vill.
Alla tyckte maten va jätte god så d e ju kul me. Ja har även gjort matsedel för första veckan ja ska jobba i sommar o håller på o kollar på de andra veckornas matsedlar. Roligt o få hitta på vad man vill men ja har lite för mycket idéer så ska solla ut vilka som e bäst bara 😋
Den här veckan jobbade jag igår på samma förskola med då istället i barngrupp.
Dom hade brist på personal så rektorn ringde o fråga o ja e ju ledig så klart man ställer upp.
Aldrig jobbat med barn så förut men d gick väldigt bra o ja fick 2 barn efter mig som vägrade lämna min sida o grät så fort nån annan fröken skulle göra nått me dom. Så personalen tyckte oxå ja va väldigt duktig.
Men nu e ja iaf ledig i 2 veckor till innan d riktiga sommarjobbet på 1 månad börjar.
Så nu ska d firas midsommar imorrn samtidigt som vi ska fira mamma då oxå.
Nästa helg blir d att fira pappa ist o så ska ja på team träff oxå.
O så har ja ju Melissa så då har ja massa inplanerat så min ledighet kmr nog gå fort 😊

Kommentera

Publiceras ej